Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

8 alapvető hűsítő tipp kánikula ellen

2012. augusztus 20. - Netthi

1. Folyamatos folyadék bevitel

Vízből legalább 2 liter naponta! Izzadással együtt rengeteg ásvány anyagot és folyadékot vesztünk. Ne csak akkor igyál, amikor szomjas vagy, az alkoholt kerüld! Én mindig behozok a szobába az ágyam mellé egy üveg vizet, így ösztönösen iszok ha ránézek. Sajnos én mindig is keveset ittam, legtöbbször egy litert csak naponta maximum, de amióta elájultam barátnőméknél a nagy melegekbe azóta figyelek rá, hogy egy üveggel igyak meg, vagy több pohár teát (kell a cukor a szervezetnek) 1 l víz mellé.

2. Öltözködés

Csak lezseren! Lehetőleg könnyű, szellős anyagú (legjobb ha pamut) ruhát válassz.

3. Zuhanyzás!

Kerüld a hideg vizet! Ez ugyan olyan, mint felhevült testtel se menj fürödni. Elég (és kellemesebb is) a langyos víz, így megnyílnak a pórusok is és a bőr is könnyebben lélegzik, testünket hűsítő hatás is éri, így a hőt leadjuk.

4. Nedves törlőkendő

Kellemes frissülést nyújtanak az izzasztó pillanatokban. Ha smink van rajtad, akkor még önkéntelenül se nyúlj vele az arcod felé! :D

5. Hideg vizes törölköző és a testpermet

A hideg vizes törölköző nyakon a leghűsítőbb hatású, a permet meg bármikor felfrissít.


6. Pótold az ásványi anyagokat!

Már írtam, ne csak a folyadékot pótold, ha iszol. Igyál teát, ásványvizet.

7. Légkondi helyett ventilátor

A ventilátor nem keringeti körbe-körbe  lerakódott bacikat, így nem leszel allergiás és asztmás se.


8. Szellőztetés

Reggel, késő este és éjszaka, amikor hűvösebb a levegő! Persze én napközben is nyitva hagyom a szobámba az ablakot, a redőnyt lyukacsosra eresztem le, így friss levegő azért mindig jön be, meleg nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr84721244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása