Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Baviphat Strawberry Toxifying Mask - Epres méregtelenítő maszk

2014. július 12. - Netthi

Régóta nézegettem már a Baviphat termékek tesztjeit, egyből megfogtak a cuki csomagolásukkal! Elég jókat olvastam róluk, ezért amikor rátévedtem valahogyan a bbkrem.hu-ra és megláttam a Baviphat márkát, nem sokat gondolkodtam már utána az utaláson... :)

DSC_1151.JPG

 

Kerek, eperpiros "übercuki" tégely, nagyon-nagyon gazdaságos, 130 grammos kiszerelés. Nagyon vidám a csomagolása, a polcom éke :)

A kupak letekerésével egy belső fedelet láthatunk, amin egy picike kanálka csücsül, plusz pont a higiéniának! Öröm, hogy nem kell belenyúlkálni a krémbe, nem pazarolódik a termék feleslegesen mindenhová.

DSC_1155.JPG

 

Nos, maga a krém. Amit ígérnek róla:

Eper kivonattal segít a faggyútermelés szabályozásban, és a pattanások megelőzésében, gyümölcssavakban és C vitaminban gazdag, ezáltal eltávolítja az elhalt hámsejteket, és összehúzza a pórusokat.

Antioxidáns hatású, megelőzi a különböző bőrproblémák kialakulását, tiszta és ragyogó bőrt biztosít, miközben megakadályozza a bőr idő előtti öregedését is.

Használata: A tiszta arcbőrre vékonyan és egyenletesen vidd fel a maszkot, kihagyva a szem és az ajkak területét. 20-25 perc hatóidő után (ha a maszk megszáradt) langyos vízzel mosd le. Utána használd a szokásos bőrápolási termékeket.

DSC_1156.JPG

Nos, maga az állaga kocsonyás-krémes textúra, eszméletlen eper illatú. Egy kiskanálnyi mennyiség elég az egész arcra, szuperül ellehet oszlatni a kezünkkel, ez a kis mennyiség tökéletesen befed mindent. Használata során nem éreztem semmilyen kellemetlenséget, tisztított bőrre felvittem a krémet, pihentem vele egy fél órát, utána könnyen letudtam mosni. Faggyúmentes volt az arcbőröm és hihetetlenül puha! Sőt, mintha az orromon lévő mitesszereimet is mintha kicsit kikormolta volna. Feldobtam a hidratáló krémemet és tökéletes is volt minden.

DSC_1157.JPG

 

Nagyon meggyőzött, gondolkodom a mangós arcradír rendelésén is :)

Honnan? bbkrem.hu

Mennyiért? 2750 Ft

Rendelésem kicsit nehézkesen ment, de a gyors ügyintézésükkel megoldódott a problémám, engesztelésül kaptam a maszk mellé 2 db textilkendős arcmaszkot is :)

DSC_1152.JPG

 

A paradicsomos maszk nagyon jó! Őrülten jól hidratál, de erős paradicsom szaga van, engem picit zavart, ettől független lehet, hogy majd egyszer megrendelem :)

puszi.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr416502685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása