Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Nivea aqua effect frissítő arctisztító kendő száraz és érzékeny bőrre

2013. július 21. - Netthi

nivea.png

"Az alkoholmentes, mandula- és körömvirág-olajat tartalmazó NIVEA Aqua Effect Ápoló Arctisztító kendő gyengéden és kényelmesen tisztítja meg arcát, miközben megőrzi a bőr természetes nedvesség-egyensúlyát. A puha gyapjú és a kíméletes összetétel is kényezteti bőrét."

Ezt a kendőt a nappali arckrémhez járt ajándékba kb júniusban a dm-ben, nyaralásra készülődvén tökéletes volt! Praktikus, jól záródott, nem száradt ki ha véletlenül rosszul simogattam le a nyitóját.

Puha az anyag, jól le is szedi a sminket, bár én sosem használtam arctisztító kendőt sminkleszedésre, ezért még eggyel átdörzsöltem mindig az arcomat. Szempillaspirált is jól leszedi, bár én a szememnél sokat dörzsöltem és kellemetlen lett egy idő után, inkább vattával és sminklemosóval letöröltem.

Összességében jó kis cucc ez, utazásra, nyaralásra tökéletes, szemkörnyékre csak csínján. Nekem ajándék volt, de önmagában 1500 Ft körül mozog az ára, ami évente 1-2x belefér.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr665417648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása