Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Astor lacque deluxe + essence nail art special effect toper

2013. május 02. - Netthi

Lányok! Ha siettek, a rossmannban 600 Ft-ért találtok ilyen gyönyörűséges Astor lakkokat!

DSC_0394 (2).JPG

DSC_0397.JPG

Tehát most 600 Ft-ért kapunk tömör 12 ml astor gyönyört a rossmannban. Még látni, bár már hiányos a választék. 3-at is haza hoztam, a mostani szépség a 616-os számú Purple Dream. Ez egy gyöngyházlila csoda, kicsit kékes mikrocsillámokkal, ami csak az üvegben látszik, felkenve már nem. Maga az üveg is lapított, kézre áll a vékony kerek kupakja is. Ecsete lapított, nem túl vékony, szépen lehet kenni vele, nem csíkoz.

Erre kentem rá az essence speckó fedőlakkját a 01 it's purplicious-t, ha lila, akkor diszkózzunk is hozzá :) Nagyon szép ultraextra csillogó körmöket kaptam (feltűnő alap és még feltűnőbb fedő-haha!). Persze a lemosással én is szenvedtem egy cseppet az essence csillámai miatt.

DSC_0398.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr305262400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása