Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Kedvenc szülinapi ajándékom

2012. szeptember 15. - Netthi

Szerdán volt a születésnapom, 19 lettem :) Csodás volt a napom! Jó idő volt, a sárga blézeremet és a nadrágomat is megdicsérték a lyányok, Egyetlen Drágaságom sulim elé jött, ami nagy ritkaság, mert inkább a parkolóban szeret várakozni :D Olyan ajándékot vett nekem, ami igazán tetszik, nem nyúlt mellé, vagyis pont azt a nyakláncot kaptam tőle, amit hétfőn szúrtam ki az egyik ékszerboltnál, viszont nem mondtam el neki, hogy ez tetszik :)

DSC_0215.JPG

Kalocsai mintás kézzel festett porcelánmedál!

Szütyőt megláttam, már tudtam, hogy egy ilyen nyaklánchoz lesz szerencsém! Annnnnyiiira tetszik! A sárga blézeremhez veszem fel, a sál fölé kitűrve, mint egy brosst.

DSC_0218.JPG

Hogy még magyarabb legyen az összhatás, Hollóházi porcelánra lett a kalocsai minta kézzel festve. Eszméletlen! :D

DSC_0219.JPG


Megpróbáltam a hollóházi logót lefotózni, ennyire sikeredett...

DSC_0220.JPG

Eredetiségi bizonylat

Úgyhogy a matyó és kalocsai mániám miatt ez lett a legeslegkedvesebb ajándékom. Erősen gondolkodok egy motívumos köröm festésén is... Ja, és táskát is láttak a csajok, meg KELL néznem! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr384778943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása