Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Mini Rossmann Haul

2012. szeptember 12. - Netthi

Hétfőn beugrottam Rossmannba, venni egy pár apróságot.

DSC_0202.JPG

Isana kézkrém: olcsó és szuper jó! Egyszer már volt ilyenem, valami isteni volt a bőrömnek! 349 Ft-ért hoztam el. Tavasz óta rettenetesen ki van száradva a kézfejem, valami mennyei lehetett neki egy kis kezelés :) Többet ér, mint pár 1200 Ft-os "csodaszer".

Isana körömlakk lemosó: Őszintén? Bútor tisztításhoz vettem :) Nagyon jól leszedi a koszt és csodafényű lesz a fekete asztalom tőle!

Garnier testápoló: száraz és dehidratált (nem ugyanaz?) bőrre való, mamának vettem szülinapjára, mert imádja! Viszont durva, hogy ez (a nagyobb) 200 Ft-ban tér el a kicsitől...

Alterra ajakápoló: megrendelésre anyának és tesómnak hoztam, 2 db (1 csomag) volt 600 Ft.

Megrendelésre vettem még egy fogragasztót körimnek, de az lemaradt a képről :) Szerintem nem bánjátok :D

Essence nude glam: Hétfőn már írtam róla. Döbbenet, mintha kicsit rosszabb lenne minőségben.

DSC_0205 (3).JPG

Jó, alap és fedőlakk nélkül használtam, de ez régen nem pattogott le ilyen hamar, ugye?? Legalábbis én tartósabbra emlékezek. 7 ujjam már megrongálódott, moshatom le...

 

Végülis nem vettem sok mindent, de ezekért 4605 (!) Ft-ot fizettem. Belegondoltam, hogy nem vettem semmi különöset, és ennyire nincs értéke a pénzünknek?! Ijesztő... Nem dohányzok, de gondoljunk a cigi árára... Amikor 12 voltam barátnőm akkor próbálta ki, nem volt 300 Ft... Mennyi volt 2 éve a benzin? Durva belegondolni mennyire mennek fel az árak...

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr944772901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása