Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Catrice szájfényeket találtam

2012. augusztus 15. - Netthi

Igen, szó szerint találtam otthon. Kutakodtam valami -én sem tudom mi- után a nem használandó smink cuccoknál és a kezembe akadt. Jaa, persze, B. anyuja küldte. Akkor meg van mit keres itt. Érdekes amég nem olvastam jobban a márkáról, még csak ki se próbáltam ezeket -mikre nem képes a divat?- most meg eltulajdonítottam. Hát. Furcsa, 1 éve nem használok szájfényt, mindig csak színezett Labellókat. Furcsa volt, hogy ragad ugye.

DSC_0182.JPG

Egyik Color show-már megszűnt, másik pedig Lip Appeal. Egyiken se találtam számot, de a L.A. talán a 180-as lehet?

DSC_0184.JPG

DSC_0185.JPG

DSC_0186.JPG

Aplikátora olyan érdekes, hozzá kell szokni, mást nem tudok rá mondani :S

DSC_0187.JPG

Color show&Lip Appeal vakuval

DSC_0188.JPG

Természetes fényben

Esztétikai okokból a számon nem tudom megmutatni! Nem olyan erőteljes a színe, mint ahogy az üvegén látszik. Ad némi színt, ami nekem elég, a szájformám miatt-ajakhasadással születtem- nem használhatok élénk színeket. Vagyis lehet, de üvölt, hogy nem áll jól. Inkább korallos, halványpiros,rózsaszínes árnyalatokat részesítem  előnyben.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr954713167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása