Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Egyszerűen nagyszerű

2012. július 11. - Netthi

Vasárnap volt, mit ad Isten gondoltunk egyet reggel és elmentünk a nagy piacra Győrben.

Drága párom akart alkatrészeket venni, ő volt annyira felbuzdulva. Tudniillik én sosem jártam ilyen mindenes piacon...valahogy sosem vonzott ez a nagy tömeg, meg hogy mindenáron rám tukmálják az árut. Anyukája már ott várt minket, teljesen fel volt már villanyozva, hogy mennyi mindent látott már. Jó, hát akkor jöjjön a körbejárás. Érdekes volt, meg az én szememből kicsit unalmas is, kirakva a kínai cuccok és a kakaóbab barátaink mondják, hogy "eez ruha, eez nem megy tönkre, mint a kínai vackok! Ennyi pénzért ilyet nem kap!"-dehogynem, máshol még olcsóbb is. És innentől kikapcsoltam magam és csak mentem a többiek után unottan.

Első ébredésem a kalapoknál volt. Pont előtte nap gondolkodtam rajta, hogy be kell szereznem egy jó kis nyárit. De hát a piac szépsége is olyan,  mint a boltoké: ha meglátod, felpróbálod, megszereted, nem akarod ott hagyni. Ígyhát kicsengettem érte 1000 Ft-ot. Vissza gondolva egy ilyenért sok, de hát ez a piac szépsége.

DSC_0113.JPG

Nem szalma, így legalább nem törik meg hamar és moshatom is. Na és új volt, nem használt. Vigaszként pedig írtó jól "hűsíti a fejem". Nem sül meg a bubom fél óra után  a napon :)

 

A másik kincs, amit találtam az egy neonsárga csillámpor volt. Hobbyként elkezdtem műkörmözni, úgy hogy legalább hasznos is. Ja, mellékesen 250 Ft-ért vettem, boltba 350-450-550 körül látok csillámot.

DSC_0116.JPG

 

Jaaj és a legfontosabb! Megtaláltam végre a szerelmemet, amit ősz óta keresek! A dekor gél! :) Biztos láttátok már, apró pici golyócska amire vizet öntesz, jól felszívja magát és még vágott virágot is rakhatsz közé. Háát én anno egyk bizsu boltban 120 Ft-ért láttam, akkor azt mondtam rá, hgy ez sok...De a barátom megvette nekem... 3 db volt 990, 1 db amúgy meg 390... 1-et kaptam én, 2-t anyukája. Micsoda lovagom van :)
Viszont imádom, annyira...olyan egyszerűen nagyszerű dekoráció, no meg vázához is jó. Meg hát a színeket variálni is lehet, legközelebb lehet veszek egy rózsaszínt és csíkosat löttyintek össze :)

DSC_0112.JPG

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr154644208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása