Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Az első The Body Shop vadászatom

2014. április 23. - Netthi

Nem tűntem el, még élek! :) Az életem más fordulatot vett, egy- két kisebb gödör is megtalált, de már jól vagyok, megmászok én már minden hegyet! :) Ősztől folytattam az egyetemet, egyedülálló lettem, és egy hihetetlenül szuper társaságra tettem szert, akik eddig is itt voltak a szemem előtt, de mégis egy osztálytalálkozó kellett, hogy észre vegyem őket. A pénzem magamra költöm, hamar el is fogy :D Pestre még mindig nem jutottam el nézelődni, a sors pedig úgy hozta, hogy nővéremet bíztam meg az első TBS kívánságlistámmal, ami egyenesen Berlinből zakatolt hozzám, azóta is imádom és fájó szívvel látom, hogy fogyatkozik, de már bátran fogok rendelni tőlük, most már 100 % -ban tudom, hogy nem csalódhatok.

DSC_0980.JPG

 

Mohó voltam, az első rajongásomat az akkor megjelenő kékáfonyás sorozatba fojtottam bele. Igazság szerint eszembe jutott, hogy nővérkém az Alexanderplatzon száll meg, és hopp, hátha van ott Body Shop. Felmentem a német honlapra, és bizony egyből izgatott lettem. Összeírtam egy listát, hogy minek örülnék, válogasson nyugodtam, mindegy mit hoz, én már boldog leszek, de szigorúan megszabtam hogy az új formulájú kékáfonyás testradírt ne felejtse el :$

DSC_1042.JPG

 

DSC_1043.JPG

DSC_1046.JPG

DSC_1045.JPG

Állaga a lekvárhoz hasonló, könnyen kezelhető, az illata... arra ösztönöz hogy kóstold meg :D Egy kevés is elég, én hetente használom és eszméletlen hogy mennyire puha tőle a bőröm, legszívesebben minden nap használnám! Ez az új formula állítólag sokkal jobb, mint a krémes verziók (nekem ez az első tapasztalatom, úgyhogy a krémesre nem tudok mit mondani), néztem a honlapon de már nincs fent ez a testradír :( Viszont a málnás és a barack sorozat tárt karokkal vár, a málnás és állítólag a grapefruit testradír is zselé állagú.

DSC_1039.JPG

 

Nos, igen a tusfürdő volt az, amit első blikkre nem tudtam hová tenni, vagyis annyi minden mást (hajkréta, ajakápoló) felírtam tesómnak és akkor a tusfürdő ezekhez képest nem túl kreatív darab. Aztán beleszagoltam... ömlött az áfonyaillat belőle és arra gondoltam hogy ha ez intenzívebben is érezhető lesz tusolás után a bőrömön én nem fogok soha az életben a Nivea tusfürdő után ácsingózni! Nemhogy már lassan émelyegni lehetett a csodás áfonyaillattól a fürdőben de még reggel is éreztem magamon az áfonyát! Totál beleszerelmesedtem! Zamatos kékáfonya kivonatos és méltányos közösségi kereskedelemből származó etiópiai mézet tartalmaz, és szappanmentes, de őrültem jól habzik.

Egyébként ha most 3 db tusfürdőt veszel, a 3. csak 600 Ft!

Első Body Shop élményem töretlenül a csúcson van, és megfogadtam, hogy egyszer egy egész (diákmunkás)fizetésemet TBS termékekre fogok költeni! :D

puszi.png

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr436072024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása