Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Remington Style Works kúpvas

2013. június 25. - Netthi

Már régóta tervezek egy kúpvas vételét, erre anyukám elcsicsergi, hogy a Rossmannban fél áron van... Másnap meg is vettem.

DSC_0510.JPG

  • Kerámia bevonatú lapok egyenletes hőelosztást biztosítanak
  • Változtatható hőmérséklet beállítás: max. 180 C°
  • Működést jelző LED
  • Félperces felmelegedés
  • Automatikus kikapcsolás 1 óra működés után
  • Csuklópántos vezeték

A csomaghoz jár még a szetthez illő hajkefe és hőálló kesztyű, aminek én nagyon örülök, mert még nem vagyok járatos a kezelésében. A kúpvas nyele lila, nagyon aranyos érdes buborék mintázatú.

DSC_0513.JPG

Így működik az én rövid hajamon

3990 !! Ft-ért vettem meg, ami egy Remingtonért szinte ingyen van, 2 év garanciával.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr385377135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása