Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Ajánló: körmöscsodák youtubeon

2012. november 01. - Netthi

Igazából egy alkalmazás keretében találtam rá ezekre a  videókra, és utána néztem youtubeon - végülis gépen kényelmesebb, mint apróbb képernyőn böngészni.

Egyszerűen állati a csaj! Nem az "unalmas" szalonkörmöket mutatja be, hanem őrületes fantázia körmöket!

LOVE4NAILS

https://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS?feature=g-all-u

Minden pénteken jelenik meg videója, érdemes követni!

Lépésről lépésre megmutat mindent! Bonyolultnak tűnő körmök egyszerűen! Még rövid körmű verzióban is!

l4n.png

 

Kezdő körmösöknek, hobby körmösöknek szívből ajánlom, megtanulhatjuk tőle a bizonyos egy mozdulat technikát és még porcelán díszek készítését is megtanulhatjuk tőle.

 

l4n2.png

 

Angol nyelvezetű, de még én is értem a semmi angol tudásommal, olyan jól magyaráz :D

 

l4n3.png

Ez művészet! Yorkie kutya körmön? Na, ezt sem hagytam ki! Rettentő aranyos! :D

Nagyon sok hasonló videók vannak mások csatornáin is. Valahogy sosem jutott eszembe, hogy ilyenek után kutassak, ezentúl jobban utána nézek dolgoknak :D

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr724883466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása