Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Isana vs. Balea

2012. december 12. - Netthi

Még az ősz elején a száraz kézfej problémámra megvettem a Rossmann saját márkás, Isana kamillás kézkrémét. Az Isana kamillás kézkrém a kamillával, B5 Pro-vitaminnal és glicerinnel ápolja a kezet és nyugtatja a bőrt. Fincsi egy kence, már többször újravásároltam, nem vagyok az a tesztelgetek mást típust. Fincsi volt a bőrömnek, puha lett tőle. Ezt a krémet egészen addig tartottam jó kézkrémnek, amíg a kifogyás határát csikorgatva anyukám betoppant a Balea olívás kézkrémével. Még a maradékot sem használtam el, lepasszoltam anyának egyből.

isana.png

Április óta szenvedek a csuklóm körüli száraz foltokkal, több-kevesebb sikerrel. Bekentem kézkrémmel, és panaszom sem volt. Ha már véletlenül a száraz bőrhöz értem, akár bekenés után, viszketni kezdtem, annyira, hogy nem bírtam megállni vakarás nélkül. Még rosszabb lett. Fogcsikorgatva, de ellen kellett állnom a kínnak. Aztán kezdett az is idegesíteni, hogy azt a zsíros érzést hagyta bekenés után, pedig azt ígérik a tubusán, hogy nem hagy. Nagyon idegesítő volt már. Tényleg.

balea.jpg

És jött a fincsi csoda! Tiszta olívaolajat és panthenolt tartalmaz, hosszan tartóan hidratál, és tényleg puhák lesznek tőle a kezeim. Az állaga is megfelelő, nem folyós, de nem is túl sűrű, könnyű elkenni, és gyorsan beszívódik. Nem hagy zsíros érzetet, hiába olajos. Kellemes illata van, parfümhöz hasonlítható, pár barátnőm nyíló rózsáéhoz hasonlítja az illatát, bár a neten utána olvasva van, aki olívaolajnak érezte. Szerintem meg nagyon kellemes parfümös. Rózsát nem merek mondani, furcsa is lenne. Nagyon hamar beszívódik, télen bármilyen bőrtípusnak ajánlani tudom!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr314962362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása