Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Essence lakkok és tartós lakkozás

2012. december 02. - Netthi

Most már hivatalosan is itt a tél, a én színem ilyenkor a barnás árnyalatok, mind ruhában és körömben. Még novemberben karácsonyi ajándékra szánt megtakarítások mellett akadt még egy kis összeg "saját célra", elcsábultam, kétszer is, mindét utam a Rossmannos essence pulthoz vezetett.

Először az essence colour&go- 124 wanna say hello lakkja ejtett rabul. Ez egy gyönyörű csokibarna lakk, nagy kedvencemmé vált, egy rétegben is nagyon jól fed.

DSC_0308.JPG

124- wanna say hello

DSC_0309.JPG

Nem csíkoz, csak a vaku miatt tűnik úgy.

 

Megvettem, odavoltam és másnap késztetést éreztem és ismét haza tértem egy lakkal. Ezúttal az essence nude glam- 05 café olé-t hoztam el. Már előző nap kiabált, hogy hozzam el. Küzdöttem a gondolattal, de csak levertek :D

DSC_0306.JPG

05 café olé

Egy tejeskávé szín, természetes fényben olyan halványan  lilás-barna fénye van.

Ugye az új lakkok nem a tartósságukról híresek, 2 nap után már pattog le rendesen, hiába kenem le a szélét, akkor is ugyanúgy jön le. Olvastam egy oldalon, hogy függ a köröm zsírosságától is a lakk tapadása, vagyis a nem jól előkészített felület a hunyó. Hobbi szinten műkörmözök, ezért elővettem a Diamond Nails primer 3in1 előkészítő, zsírtalanító, fertőtlenítő folyadékát és lakkozás előtt lekente vele a körmömet.

DSC_0322.JPG

A 3in1 primert körmös boltban, illetve fodrász kellékesben tudjátok beszerezni, én ezt 850 Ft-ért vettem.

Lekentem vele a körmöm, vártam egy picit és 2 rétegben jöhetett a lakk, utána kis fedőlakkot tettem rá.

DSC_0321.JPG

Kedden festettem ki a körmöm, ezt  fényképet most (vasárnap) készítettem. A hüvelykujjamon azért pattogott le, mert betört a körmöm és brutális módon leszedtem, és ugye a körömmel együtt jött a lakk is. Na jó, a mutatómat a hajmosás szedte le.

Lényegesen tartósabb körömfestéseket lehet így elérni. Ajánlom ezt  módszert azoknak, akik nem ismerték be maguknak az új essence lakkok kis "bukását", és kitartanak a márka mellett.


A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr274942535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása