Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Elhittem, kipróbáltam, meggyőzött- Catrice korrektor

2012. október 09. - Netthi

Olcsó és jó minőség? Nem sok ilyet látunk. Főleg a "takargatási" rutinnál. Sok blogon láttam, és pozitív visszajelzések voltak a termékről. Végülis vettem már egy szemöldökszettet, az bevált, akkor kipróbálom ezt is. Hatalmas meglepetés várt.

DSC_0243.JPG

Jön a megrökönyödés. Zöööld, rózsaszíín?- barátom értetlenkedett, hogy mire való, barátnőim is néztek nagyokat, akik csak a "hagyományos" korrektorokat ismerik. Személy szerint nagyon jó ötlet volt a Catricetól, hogy a mindennapi kozmetikába is betörették ezt a plusz két színt.

Zöld: Nahát én is csak néztem és pilláztam amég ki nem próbáltam. Piros foltokra való, vagyis azért ne kenjük rá az egész arcunkra.

Rózsaszín: Szem alatti karikát halványítja. Nos, a karikákhoz nem tudok véleményt mondani, nekem csak egy kicsit eres a szemem, azt frankón fedi.

Nude színek: Megveszed, és azt gondolod, hogy úgyis csak az egyiket használod. Azt hittem, a legvilágosabb lesz jó, de az csak alapozó nélkül passzol a bőrömhöz, a középső korrektor fölé, a legsötétebb meg púder fölé (nem annyira sötét amúgy). Vicces, mennyi árnyalata van a bőrömnek :D Első gondolatom az volt, hogy majd használom a középsőt, és a másik kettőből meg kikeverem a nekem megfelelő árnyalatot, ne vesszen már kárba.

DSC_0244.JPG

DSC_0245.JPG


Rossmannnban vettem, 1099 Ft-ért, ha jól emlékszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr904829307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása