Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

L.A. Colors Circus paletta vélemény

2012. szeptember 29. - Netthi

Csütörtökön végre megérkezett a csomagom, vagyis ez:

DSC_0233 (2).JPG

5 tökéletesen megfogó szín. Ezért a kékért teljesen odavagyok, de igazából ez a sárga fogott meg. Érdekes, az augusztusi leárazás óta odavagyok a sárgáért, főleg a sárga blézeremért... És a kék-sárga kombóért! Hú, egy körmöt is csináltam ilyen színekkel, oda vagyok érte teljesen!

Na szóval, méret: kicsi, a tenyérben elfér maga a paletta, a színek kb. mint az 5 forintos

Színek: nagyon intenzívek, nagyon pigmentáltak! Nem porzik és hipertartós! Megérkezett, másnap nem volt kérdés, hogy mihez nyúlok reggel. Szép kék-sárga kombó.

DSC_0243-1.jpg

Óvatosan ütögettem a kéket, mert bizony satírozva, összedolgozva ebből zöld lett volna, ezzel az eggyel vigyázni kell. Reggel 6 után kentem fel, este 7ig rajtam volt, szemhéjalapozóval is csak egy icipicit megkopott a sárga de így is gyönyörű volt! A lilát este próbáltam ki, elolvadtam... !

Ár/érték: 1190 Ft-ért abszolút megérte! De, ha a méretét nézzük...hát a barátnőim nagyon meglepődtek rajta, hogy ekkora ennyiért...ó, nem láttak még semmi "komoly árú" dolgot se, ők ezért nem bolondulnak. Abszolút megéri megvenni! Ha teheted ne rendeld meg, vagy legalábbis ne egymagába, azért egy 1190 Ft-os festékért az 1500 Ft postaköltség nem éri úgy meg. Októberbe megyek Pestre, biztos veszek egy barna palettát is! :)

Itt rendelheted meg:

http://www.lamakeup.eu/termek/5_szinu_szemhejpuder

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr944810262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása