Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Csomagot kaptam :)

2012. szeptember 27. - Netthi

Véééégre megérkezett az L.A. Colors rendelésem! Pedig a hétre már lemondtam róla... 18.-án rendeltem meg, ha jól emlékszem.

DSC_0232 (2).JPG

Azt hittem, már sose ér hozzám! Viszont kibontottam ésésés...elcsodálkoztam a méretén! a Képről nagyobbnak gondolja az ember lánya! Max 10 centis a paletta és tényleg 5 forintos nagyságúak a szemfestékek.

DSC_0233 (2).JPG

Viszont a színek gyönyörűek!

DSC_0239.JPG

DSC_0241.JPG

Mindenféle alap nélkül, óvatosan nyúltam csak bele :)

 

Itt megrendelheted:

http://www.lamakeup.eu/termek/5_szinu_szemhejpuder

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr344807170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása