Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

DM meglepetés

2012. szeptember 26. - Netthi

DM újságban akadtam rá az új 75 pontos meglepetésre. Iskolakezdésre, szerintem kicsiknek nagyon aranyos az uzsonnás táska, nekünk 3 meglepetéssel :)

DSC_0227 (2).JPG

Nem nagy táska, kicsi, kényelmes, de minden elfér benne :)

DSC_0228 (2).JPG

DSC_0229 (2).JPG

Az én meglepim:

- órarend

- Mi micsoda- A Föld füzet

- Hymalaja Herbals kézkrém

-Herbáriás csalán krémtusfürdő

-Balea aloe verás szappan

- 25%-os kuponfüzet

 

Nagyon örültem, hogy nem az a megszokott kézfertőtlenítős párosítás volt, a Dm és a Rossmann mániája mindenhez a kézfertőtlenítő, van már itthon már 3, megőrültem volna, ha egy 4. is lenne :D

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr34804574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása