Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Kis ajándék barátnőmnek

2012. szeptember 20. - Netthi

Nem nagy dolgok, ő ilyenre nem szokott pénzt kiadni és azért gondolkoztam rajta, hogy ezeket is kapja. Egy körömlakkra és köröm matricára gondoltam.

DSC_0218 (3).JPG

Láttam rajta egy levendula színű lakkot, gondolta valami "hasonló" árnyalatra. És mert még tetszett a csipkés körömmatrica.

Lakk az essence 106-os free hugs. Nagyon tetszik a színe! Gondolkodok rajta, hogy újravásárlom, de ezúttal magamnak :)

DSC_0219 (3).JPG

Hát nem nagyondecuki a színe? Nem is tudom, mihez hasonlítsam, nekem a rágógumi ugrik be először :D

Mondom, tuti  ha lesz pénzen megveszem magamnak. Viccből mondom barátomnak, hogy megtartom, erre le lettem cseszve, hogy milyen önző vagyok :| Hát ez most hogy jött? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr584790926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása