Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Eladnám

2012. szeptember 05. - Netthi

Nem nagy dolgok csak pár bizsu, ami felhalmozódott, de nem használom/használtam. Plusz egy alapozó is.

- Maxfactor smooth effect Foundation alapozó- sand 60, 30 ml

DSC_0211.JPG

Ennek története annyi, hogy karácsonyra kaptam és túl sötét lett nekem, kicserélni meg már nem lehetett.

DSC_0212.JPG

Hátha valakinek volt már ilyen és újra venné :D

Eredeti ár: 2990 Ft

Elviheted: 1500 Ft

 

- Köves nyakkendő nyaklánc

Ennek az árára pontosan emlékszek :D Általánosba jártam még amikor vettem, a megspórolt 10000-remet főként erre is vertem el :D

DSC_0204.JPG

2 db kő hiányzik belőle, ha jól láttam.

Eredeti ár: 3499 Ft

Elviheted: 1200 Ft

 

- Csillagos nyaklánc

DSC_0205.JPG

Medál helye állítható.

Eredeti ár: nem emlékszem, 2000 Ft körül

Elviheted: 1000 Ft

 

- Csillagos lánc

Párszor használt.

DSC_0206.JPG

Medál hossza 4,5 cm.

Eredeti ár: nem emlékszem

Elviheted: 1000 Ft

 

- Zöld lógós

Holland rokontól kaptam, nem használtam.

DSC_0207.JPG

Hosszú lánc, lógó kapcsos, másmire is felrakható, hossza kb. 9 cm.

DSC_0210.JPG

Eredeti ár: nincs, kaptam

Elviheted: 1000 Ft

 

- Hosszú lila lógós

Ugyan olyan, mint az előző. Egyszer használtam a lógóját.

DSC_0208.JPG

DSC_0209.JPG

Eredeti ár: nincs, kaptam

Elviheted: 1000 Ft

 

A művelet úgy történne, hogy írsz nekem  a billesgeorgfan@citromail.hu -ra, elmondod melyik kell, megadom a bankszámla számom, és ha megjött a pénzt küldöm is borítékban, amit én állok.

Remélem valamelyik gazdára talál :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr124757133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása