Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Tápláló hajpakolás fillérekből

2012. július 19. - Netthi

Vissza nézve láttam a korábbi bejegyzéseket. Hát akarva-akaratlanul is kezdett már egy gasztro blogra hasonlítani az oldal, úgyhogy ma elrugaszkodtam ettől a témától (de egy picit megmaradtam benne) és megmutatom az egyik Takács Nóri-féle kedvenc hajpakolásomat.

Nóri egyik őszi videójától jött meg a kedvem, hogy azonnal kipróbáljam a dolgot. Ez a drágaság nem más, mint a ricinusolaj. Én már előtte is hallottam valahol hogy nagyon jó a hajra, de akkor még nem éreztem azt a "tüzet" hogy kipróbáljam. Na és akkor láttam a Hogyan legyek jó nő? videóban és nem volt megállás a tesztelésben :)

A ricinusolaj eredetileg hashajtó, de a hajjal csodákat tesz. Én mondom, tényleg csodát, mert az én drága kis égett végű hajam annyira életre kelt amióta használom, de annyira... :O
Bármelyik gyógyszertárban kapható, bááár amikor elkezdődött a rici-örület a Jónők között tényleg ritkaságnak számított a patikában, annyira fogyott. És ezt most halál komolyan mondom. Nem vicc. Pár száz Forint. Háát nekem volt szerencsém és 4 decit kaptam talán húúú...800 Forintért. Ne de most komolyan, melyik hipersuperjó drága hajpakolást kapál meg 800 Forintért 4 decit?? Semmit se. Gliss Kur meg izé... jók azok, de nem ennyire. Meg ennyiért. Ja és a  ricitől gyorsabban nől a hajad. Ez sem vicc. Nekem is nőtt sokat kb 4 centit, ami az én hajamnál nem látványos, mert csak vállig ér a hajam és a sok vasalástól törik a vége. Annyira, hogy elmondhatom azt, 4 éve ugyan olyan hosszú a hajam, úgy, hogy csak fél évente vágatok 2 centit belőle kb. Nem vicc ez se, sajnos ilyen tropa volt a hajvégem. VOLT!

Ami kell hozzá:

-idő

-ricinusolaj

-olívaolaj

-celofán

Nekem perpill egy ideje nincs itthon olíva olajam és étolajjal csinálom. Ugyanolyan. Na, az olaj azért kell, mert ha keverd a ricit az olajjal, akkor sokkal, de sokkal könnyebben ki jön a hajadból.

Egy kis lábasba (mondjuk a legkisebbe) löttyintesz ricit, úgy hogy éppen elterüljön az aljába. Ehhez öntesz kb majdnem egy ek olajat. Felmelegíted, éppenhogycsak, mert ha melegebb az olaj kellemetlen lesz a tenyeredbe öntögetni. Kivonulsz a fürdőbe a lábassal és a celofánnal. Öntesz egy kicsi olajat a tenyeredbe, eldörzsölöd és a két kezed közé a hajadat beszorítod és végighúzod. Így fölösleges olaj sehol se lesz. Ha kész vagy, kényelmesebb ha csinálsz a hajadból egy csigát, lecsatolod és a fejedet betekered a celofánnal. Aztán teszel rá egy törölközőt vagy egy zuhanysapkát, lényeg hogy melegen tartsd az olajat.

Na hát szokták a hajtőt is bedörzsölni vele, nekem az nem a kedvencem, mert az olajat elég nehéz kimosni a hajadból és ragad össze-vissza, meg zsíros hatása is lesz. Pláne, ha nem mosod ki rendesen a hajtövednél, akkor a fejbőrödet és a hajhagymákat eltömíted és hullik a hajad.

Én régen kb. másfél órát hagytam rajtam, de mostanában 4 órát szoktam. Az eredmény...húú..leírhatatlan. Akinek nagyon beteg a haja és ha másnap délelőtt nem megy sehova, akkor hagyja fent egész éjszakára.

Ez nem ám könnyen kijön, de nem áám! Íme a sampon-öblítő kombó hozzá:

-ecet/bármilyen/

-szódabikarbóna

-meleg víz

Ezeket keverd össze egy kancsóba, vagy egy nagy üvegbe. Ömm...nem tudom megmondani, hogy az ecetből és társából mennyit kell, mert én csak érzésre löttyintek bele. Mint egy igazi szakács :)

Festett hajúaknak ajánlom, hogy ilyenkor inkább olyan sampont használjanak, ami direkt festett hajra való, így nem kopik ki a drága hajfesték.

Na szóval... Bekented a hajad az olajokkal, felcsavartad, pár órát rajta hagyod. Aztán lemosáskor bevizezed a hajad, leöntöd ezzel az öblítővel a hajad, jóóól, mindenhol (!!) és sampon és öblítő é sampon és öblítő.

Ha úgy érzem, hogy még ragad, csinálok még egy fél kancsónyi öblítést. Biztosra megyek :)

Szép napot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr534666062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása