Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

"Olaszos" kuszkusz

2012. július 18. - Netthi

Egész héten itthon vagyok,  diákmunkát folyton lemondják nekem és írtóra unalmasak a délelőttjeim. Nyüzsög bennem a tettvágy. Kutakodtam a spejzba, mert hát enni azért kell...úgy vágytam egy jól felturbózott kuszkuszra. Én olyan vagyok, minél érdekesebb, annál izgalmasabb, így minden gusztusos kaját kipróbálok. Ilyen felbuzdulásra vettem a múltkor kuszkuszt.

Na szóval. Összekerestem kuszkuszt, csirkemell csíkok voltak a fagyóban, bazsalikomos-olívás paradicsomszószt találtam a spejzban, hagyma és fokhagyma hűtőben. Fűszerezésnek só, bors és az anyukámtól kapott kurkumát használtam.

Olajon megpirítottam a csirkemellcsíkokat, sóztam, majd felöntöttem vízzel és pároltam. Feltettem vizet forralni a vízforralóba (ez a gyengém, nem szeretem megvárni, amég a víz felforr) és egy kislábosba fél vöröshagymát elkezdtem dinsztelni egy  pici olajon, majd amikor a víz felforrt kb. 1,5 decit öntöttem a lábasba. Kb. 5 maréknyi kuszkuszt beledobáltam és belenyomtam egy gerezd fokhagymát is és lefedtem.

Ha puha lett a husika, hozzá öntöm a paradicsomszószt(amiben van bazsalikom, hagyma és olívabogyó) és borsozom ízlés szerint (vagyis én nagyon). Ennyi idő alatt a kuszkusz megszívta magát és raktam hozzá 1,5 kk. kurkumát.

És ennyi. Kész is vagyok.

A végeredmény:

DSC_0122 (2).JPG

Nem lett rossz, viszont ha magam csináltam volna a szószt, finomabb lett volna. Mert hát így az a tipikus "üveges" szósz íze van.

S.o.s. ebédnek/vacsorának viszont tökéletes, gyors és egyszerű.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr414664098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása