Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Mennyei előétel, laktató reggeli

2012. július 13. - Netthi

Az a bizonyos notesz. Már megint azt istenítem :) Láttam benne egy hihetetlen egyszerű receptet a bruschettáról, amit egyből ki is kellett próbálnom.

Kicsit utána jártam az eredeti dolgoknak. Olasz étel a bruschetta, amit előételként egyből odaraknak eléd bármelyik olasz étteremben. Eredetileg ciabattából készül, amit meg pirítanak, megdörzsölik fokhagymával és meglocsolják olíva olajjal. Ennek a tovább fejlesztett változata, amikor paradicsomot forró vízbe dobják, majd meghámozzák, felkockázzák, sózzák, borsozzák és bazsalikommal szórják meg.

A noteszben ennek egyszerűbb változatát láttam, amit azonnal lemeóztam.

Beraktam a kenyér szeleteket a pirítósba, addig felkockáztam a 4-5 koktélparadicsomot (mert az volt itthon), hozzá vágtam még fél lila hagymát és egy gerezd foghagymát. Ehhez adok hozzá 1-1,5 ek étolajat (mert nem volt olíva), sózom, borsozom és még egy kis bazsalikomot. Ezt összekevertem, és amíg ezzel elszöszöltem kész is lett a pirítós, rápakoltam a rávalót és már tömtem is. :)

bruschetta.jpg Szerintem megéri kipróbálni, nem  bonyolult, én egész délutánra jóllaktam vele, pedig nem vagyok piszkafa.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr494652841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása