Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

The Body Shop körkép

2014. október 13. - Netthi

Imádom a TBS-t. Sokan csak túlárazottnak mondják, hát, valakinek beválik, valakinek nem, vagy csak simán az ár miatt passzívan állunk hozzá. Most az általam próbáltakat mutatom meg.

- kékáfonya

DSC_0980_1.JPG

Ők voltak az elsők, amiket próbáltam tőlük, imádtam őket, tömény áfonya illat és csodás érzés volt órákkal később is érezni az illatot a bőrömön, több infót itt találsz.

DSC_1146.JPG

Az ajakvajukat imádom, mindig kéznél van, az illata csodás, nagyon jól hidratál. Sose volt cserepes az ajkam mióta ezt használom. Belenyúlkálós, de ez engem nem zavar, mindig nálam van a TBS epres kézfertőtlenítője, nem folyós és nincs az a tömény alkoholos illat száradás után. Annyira eper illata van, hogy mellettem ülő szaktársam kereste a szemét hogy ki eszik gyümölcsjoghurtot :)

DSC_1145.JPG

 

- Tusfürdők

A moringás nagyon finom édes virágillatú gél, a mandarinos édes-savanyú illatával felélénkít, az epresnek inkább mézes- cukros édes eperre emlékeztet, a mangós visszafogottabb gyümölcsillat, jól érződik ez is a bőrön. Amit még próbáltam az a brazil dió. Ennek édes, karamellizált mandulára emlékeztet az illata. Ez nem gél, hanem krém állagú, viszont ugyan olyan remekül habzik, mint a többi.

DSC_1148.JPG

 

brazildió.jpg

- Kézmosó

Hát ez érdekes meglepetés volt, nem tudtam hova tenni nővéremet amikor abszintos kézmosót hozott nekem, holott a kívánságlistámon kézkrém volt :D Ennek ellenére imádtam! Könnyű, friss, egy pici is elég volt belőle egy kevés is. Nagyon-nagyon jól tisztít, tényleg frissnek és tisztának érzed tőle a bőröd az abszint- és aloe vera kivonattól.

abszint.jpg

- Kézkrém

Ezen jót mosolyogtam magamon amikor megérkezett, mert én nem ilyet akartam rendelni :D Kendermag olajost szerettem volna, de valamiért mégis ezt tettem bele a kosaramba :D Gyorsan felszívódik, nem szárít és ez a többihez képest hígabb állagú. A csomagolását nagyon szeretem, hiszen tényleg minden cseppjét ki tudom nyerni belőle, a 30 ml-s pedig táskabarát.

DSC_1143.JPG

 

- Testpermet

Úú, ezt mennyire imádtam jó időben! Barackos van meg, mindenhová magammal vittem, és fújtam de alig fogyott belőle. Jővőre egy barackos testvajjal mennyei lesz :)

DSC_1144.JPG

- Chocomania

Ebből próbáltam már a testradírt is, ami furcsa volt az áfonyás gélhez képest. Cukor állagú volt (nádcukor) és kakaóvajat tartalmaz. Testhőre a cukor megolvadt és ezáltal egyből hidratáltál is radírozás közben. Az ajakvajuk van még meg, ez töményebb állagú, mint a kékáfonyás, ezt nehezebb kenni, vagyis "kiszedni" a tégelyből. Csodás csoki illata van, mindig megnyalom a szám és persze nagyon jól hidratál :)

chocomania.jpg

chocomania2.jpg

Hát ennyi lenne :) Még próbára vár jópár tusfürdő és úton van egy argánolajos testvaj is :) Véleményem szerint gazdaságosak (a testradír heti többszöri használatnál 4 hónap alatt fogyott el, tusfürdő- 1-1,5 hónap), nem szárítanak a termékek és tényleg céljukat nagyon jól teljesítik is, csak ajánlani és imádni tudom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr556787101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása