Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Színes szempillaspirálok nyara

2014. augusztus 18. - Netthi

Már a tavalyi is, de főként az idei nyár az, ahol már megállíthatatlanul terjed a színes spirál őrület és törhetetlenül behálózott engem is a láz, igyekszem kihasználni a jó időt, a színeket.

DSC_1226.JPG

 

Először az Essence Colour Flash spiráljai szúrták ki a szemeimet egy kis drogériás csemegézés közben, rögtön lecsaptam a kedvenc árnyalatomra (Úúú KÉÉÉK. Hm. Világos vagy sötét? Báh, a sötét szééép) és egy petrolkék spirált szorongatva őrültem vártam, hogy haza érjek és egy tükör előtt végre tesztelhessem.

DSC_1229.JPG

 

Közepes méretű, hagyományos a keféje, felső pillákra tökéletes, alsókon nem próbáltam, szerintem ott bajos lenne a használata. Szépen szétválasztja a pillákat és gyönyörűen hosszít!

DSC_1205.JPG

 

Szépen fedi a pillákat, de! Az én pilláim sötétbarnák, így utcán nem feltűnő, csak ha nagyon süt a nap és nagyon közel vagy hozzám veszed észre ezt a sötét színt. Ennek ellenére szeretem, a magamutogatnivalójával szemben diszkrét is rajtam. ( Hát nem mindenkinek rebegtetem csak úgy a színes pilláimat :P)

Hol keresd? Rossmann, Dm, Müller Essence pultok

Mennyiért? 999 Ft

smaragdzöld, világos kék, petrolkék, lila, rózsaszín(es piros) árnyalatban

A kettő közül a kedvencemre (!) egyébként rá sem néztem volna ha nem látok róla egy tesztet. Nem vagyok oda a Miss Sporty termékekért, igazából összesen két lakkom van tőle, nem tudom valahogy nem fogott meg. De mennyire jó volt, hogy mégis kiszúrta a szememet ez a spirál!

DSC_1234.JPG

 

Ez is hagyományos, de keskenyedő kefe, ez alsó pillákra és a belső zugba is tökéletes. Háát, igeeen, ez jóval több festéket vesz fel, óvatosabban kell vele bánni, a tokja peremét is összemaszatolja, de igazából mire újra használni lehet következő tavasszal már körülbelül be is szárad az összes spirál (szerintem).

DSC_1203.JPG

 

DSC_1202.JPG

Na, eez a gyönyörűség feltűnő, akármilyen fényviszonyban is vagy. (Hm. Lehet, hogy az Essencenél is világosabb kellett volna?) Inkább alsó pillákon használom, gyönyör!

Honnan? Rossmann, DM, Müller, Miss Sporty pultok

Mennyiért? 649 Ft

extreme purple, extreme turquoise, extreme green árnyalatokban

puszi.png

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr496613051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása