Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Málnás brownie a Puffinról

2013. augusztus 26. - Netthi

Megláttam, megcsináltam, megszerettem! Igazából ő az első browniem, egy baj van vele: amióta lecseréltem  a régi dekás mérleget digire, valahogy sosem olyan mint az első szerelemből született adag, ezen a dolgon még csiszolódnom kell, túlságosan érzésre sütöttem eddig :)

Szeretem, mert finoman "roppanós" a külseje, de omlik a szádban, és a málna kis fanyaros édessége megkoronázza. Nem, nem eper, nem meggy. MÁLNA. Csakis azzal az igazi, hiába próbáltam azóta mással.

Hozzávalók:

-125 g vaj
-100 g étcsoki
-50 g tejcsoki
-100 g cukor
-2 tojás
-70 g liszt
-25 g kakaópor
-100-200 g málna (mirelit is lehet, elég akkor kivenni a fagyóból mielőtt nekiállunk)

0. Előmelegítjük a sütőt 180 fokra és előkészítünk egy sütőformát (kb. 20x20-as 15x25, stb., vagy a legkisebb kis tepsink), sütőpapírral béleljük ki. A málnát kivesszük a fagyasztóból.
1. A vajat egy lábasban megolvasztjuk, majd hozzáadjuk a csokikockákat és a cukrot és összeolvasztjuk. Közben kevergetjük.
2. Egyesével belekeverjük a tojásokat, majd mehet hozzá a liszt és a kakaópor is. A végén hozzákeverjük a málna felét és átöntjük a sütőformába. A tetejére rászórjuk a többi málnát.
3. Kb. 30 percig sütjük, ha kicsit szilárdabbra szeretnénk, akkor 35 percig.

DSC_0433.JPG

DSC_0434.JPG

DSC_0435.JPG

 

A recept a csakapuffin.hu-ról származik és csak isteníteni tudom a szerkesztőt érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr145477514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása