Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

S.O.S. paletta hiány!

2012. augusztus 07. - Netthi

Mivel nyárra nem találtam munkát, ilyenkor az ember unalmában eléggé sokszor töri a fejét. Egész délelőtt egy normális elérhető árú szemöldökport kerestem, ami színbe is megfelel az én szőke fejemez. Sokat hallottam az L.A. makeup szemöldök szettjéről, tetszik is, csak 6000 Ft... Így pénz nélkül elég necces. Aztán az extra olcsó dolgoknál maradtam az essence szemöldökpúderénél, de nincsen elég világos nekem. Hurrá. Már csak a Catriceben reménykedek, az olyan 1500 körül lehet. Ha nem jön össze veszek egy ceruzát egye kukac. És most hogy ismét elakarom érni az L.A. makeup oldalát (mivel egész nap nem sikerült), persze mot sem töltött be így facebookon nézegettem  választékot. 1 hete érlelődik a gondolat, hogy valami szemhéjfestéket be kéne szerezem, esetleg palettát. Erre jeszumpepi, eszeme jutott, hogy nekem nincs is saját szemhéjfestékem. Vagy hát van, nézegettem a készletemet 7 db. Mindig a nővéremét használom, ha használok, ami legtöbbször még anyutól eltulajdonított Clinique barnái, meg ajándék teszteres L'orealok, meg még 20 éve kapott holland festékek. Elszomorodtam magunkon :D

DSC_0155.JPG

DSC_0158.JPG

Őszintén?  A legtöbbet nem is használtam! Egyedül a fekete-fehér duót vettem, de pocsék, a többit min kaptam. A barnás essence-et használtam, de az is azért ilyen üres, mert véletlenül kiborult. A halvány lilás essence-et most próbáltam ki, most jöttem rá, hogy duo... Fent a 2 teszter az is essence, a fehér egy holland kence, a kis tégelyes valami no name.

DSC_0156.JPG

Felső 4, vakuval- 2 essence, a holand meg a no name

DSC_0159.JPG

Essence fekte-fehér& halvány lila duo- siralmas, barnás-tűrhető

Láthatjátok elkeseredett vagyok. L.A. makeup palettáin meg a Catrice színein gondolkodom... mono nem akarok venni a quattroba meg nem nagyon találok tetszős színeket. Ajj, de nehéz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr514699726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása