Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Rózsa gyöngyből

2012. július 30. - Netthi

Anno, érettségire készülve meséltem, hogy minden járt a fejemben, csak a tanulás nem. Folyton kreatívkodott az agyam, nehezen fogadta, hogy igenis tanulni kell. Persze pont ekkor voltam gyöngyözős időszakban. Nézegettem, és akkor találtam ezeket a képeket egy külföldi oldalon, egyből le is mentettem. Ha mégis megtalálhatóak hazai oldalakon, bocsánat hogy kölcsön vettem ! :)

r1.jpg

Fűzz fel 15-20 centis drótra 6 gyöngyöt.

r2.jpg

4 szemen fűzd át, hogy 2 felette legyen.

r3.jpg

Ilyet kel kapnod. Bár ez sima szembefűzéssel is kivitelezhető, először 2-t majd 4-et fűzd fel.

r4.jpg

Fűzz fel szembefűzéssel 6 gyöngyöt, innentől kezdve mindig +2 gyöngy lesz soronként.

r5.jpg

r6.jpg

Az utolsó sor csak 1-gyel legyen több az előzőnél.

r7.jpg

A szál egyik felére fűzz fel annyi gyöngyöt, amennyi leér az első sorig. Itt 10 szem, de a gyöngyök nagyságától változhat ez.

r8.jpg

Fűzd be a szálat az első sor drót felőli gyöngyébe, úgy hogy középen bújtasd ki a drótot.

r9.jpg

Ugyanezt csináld meg a másik oldalon.

Ezzel a módszerrel csinálj tetszőleges számú szirmot.

r12.jpg

Csináld meg a közepét. 3x3 gyöngy szembe.

r13.jpgr14.jpg

Csavard meg a szál végét.

r10.jpg

Majd a közepéhez illesztve rakd össze a szirmokat, jó szorosan tekerd meg a drót végeit mindig!

A leveléről már csak sablon van:

r15.jpgr16.jpgr17.jpgr18.jpgr19.jpgr20.jpgr21.jpgr22.jpgr23.JPG


Végeredmény:

r11.jpg

Nekem ez a csipkés levél annyira nem jött be, és valamit kreáltam csak.

Ahogy nekem sikerült:

DSC_0040.JPG

Hirtelen nem tudtam mivel tekerjem körbe :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr504686278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása