Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Sleek paletta

2012. december 24. - Netthi

Egy karácsonyi ajándék, amiért nagyon fájt a pici szívem. Már régebben írtam, hogy egy natúr palettára mennyire fáj a fogam, nővérem pedig megkérdezte minek örülnék. és hát ezt nyomatékosítottam. Annyira, hogy 13.-án befizettem és 15.-én már átvehettem, de sajnos várnom kellett eddig :D

DSC_0333.JPG

ilyen dobozban érkezik

DSC_0334.JPG

összetevők

DSC_0338_1.JPG

balról jobbra, első sor:

Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast, Taupe

balról jobbra, második sor:

Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir

12 gyönyörű szín, 1,1g mindegyik, kb. mint egy 5 Forintos. A felső sor első 5 színe elég halovány, szélek satírozására jó, szemöldökcsont alá, szemzugba, a többi szín nagyon jól muzsikál.

DSC_0339.JPG

DSC_0332-3.jpg

Próbasmink

Felhasznált termékek:

Sleek Au Naturel i-Divine palette 12 Bark, Conker, Taupe, Nougat

Maybelline the falsies Volum' express black drama

Maybelline eye studio lasting drama zselés szemhéjtus

 

itt rendelheted meg:

http://www.makeuplaza.com/hu/products/479/549/au-naturel-i-divine-palette-12-letisztult-natur-elegans-szinek-palettaja-mineral-festek

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr554980440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása