Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Újabb essence lakkok

2012. december 21. - Netthi

Fogalmam sincs, mi történik velem, de nagyon ráálltam az új essence lakkokra. Egy hónap alatt 2500-at simán elköltöttem ezekre, ahhoz képest, hogy "nem lehet, únnepek, ajándékok, félreteszünk", és "na jó, egy kicsit meglepem magam" -féle csábításnak estem. Most 3 gyönyörűséget mutatok, amiknek megint nem tudtam nemet mondani.

DSC_0329.JPG

Balról jobbra: 141 icy princess, 106 free hugs, 129 the boy next door

141 icy princess: Ennél a laknak a vásárlását azzal indokoltam, hogy hát úgyis kell egy ezüst lakk díszíteni. Hát díszítésre még nem használtam :D Lekentem vele 2 rétegben a körmöm, és nyugtáztam magam; igen, egy igazi fényes fémes szín. A második ami eszembe jutott a csillogásáról, hogy jééé, mint a csillagszóró, és folyamatosan mozgattam hozzá az ujjaimat :D Tökéletes csillogós ezüst! Egy rétegben is elfogadhatóan teljesít, de kettőben az igazi!

DSC_0323.JPG

106 free hugs: Ezt a lakkot tulajdonképpen azért vettem, mert egy hasonló színt kértek alapnak. Plusz egyszer még szeptemberben is megvettem ajándékba, és fájó szívvel elengedtem. Nem felejtem el azt a csodás délutánt, amit együtt töltöttünk el... :) Ő a tökéletes Barbie,- és babarózsaszín lakk! 2 rétegben tökéletesen fed.

Itt olvashattál róla:

http://netthi.blog.hu/2012/09/20/kis_ajandek_baratnomnek

129 the boy next door: Őt már régebben kinéztem, és "kellett". Régen mindenem volt a lila, tavasszal és ősszel a sárga, most egy csudijó felső miatt a kék. Ez az igazi fiús kék, a neve tökéletesen illik hozzá. Egy rétegben is nagyon jól teljesít. Kicsit valahogy olyan zöldes-sötétkékes árnyalat. Ne kérdezzétek, miért látok benne zöldet :D Nem vagyok színvak!

DSC_0331.JPGvakuval

 

Hol vettem?- Rossman

Mennyiért?- 499Ft/db

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr44975952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása