Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Karácsonyi díszek magyarosan

2012. november 18. - Netthi

Osztálytársam már nagyban készül a karácsonyra, folyton lapozgatja az újságokat, hátha talál valami jót -dekorációt, ajándék ötletet, mindegy, csak valami karácsonyit. Behozta egyik nap a Praktika magazint, amint régen én is nagyon szerettem, sokat bújtam. Lapozgattam, és akkor bukkantam erre a csodára:

DSC_0310_1.JPG

Ugye milyen egyszerűen gyönyörű?

Nálunk az a régi magyar karácsonyfa a jellemző a mai napig, szóval az a nagyon nagy és nagyon színes. Én alapból nagyon szeretem a magyar dolgokat- hímzett terítő, csipkefüggöny, kalocsai festett medál, hímzett tornacipő, stb.

Furcsa, hogy papír, az az egy kifogásolni valóm vele- gömbmániás vagyok-, de ez hozza azt a mesés egyszerűséget. A csizma, a népmesék madara, a tulipán hozza be, remélem egyre több házhoz ezt a régi-új stílust. Csupán színes kemény lapok kellenek, gyöngy, filc és ragasztó, csipetnyi kézügyesség. Nagyon szép!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr774912671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása