Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Hajápolás- ahogy én csinálom

2012. október 30. - Netthi

Festett szőke hajam van, fontos hogy tartós legyen a szín, főleg úgy, hogy 2 hét után már a sötétbarna hajam kukucskál ki a hajtőből. Talán már másfél éve váltottam sampont, anno nem értettem mi a lényeges különbség a normál sampon és a festett hajra való sampon között, akkor döbbentem rá, amikor az enyém elfogyott és anyukámét kezdtem el használni. Mai napig fogom a fejem, hogy lehettem ilyen hülye, hogy a régihez nyúltam mindig!

garnier.jpg

Róla lenne szó, Garnier samponjáról. Vicc, de a hajszínem 4 hét után kezd kicsit kopni, és a melírt se dobja le 2 mosás után. Nem úgy, mint a Head&shoulders, amit apuval használtam. A padlizsánlila melír 1 mosás után mászott le a hajamról és a szőke is eléggé fakó lett már 1 hét után is. Nem volt meg az a "selymes csillogás", amire vágytam. Áldom a napot, hogy elfogyott az a vacak, hihetetlen milyen hülye voltam, hogy nem próbáltam ki korábban.

Hajmosás után hajpakolást rakok a hajamra. Egy akció hozta meg a kedvemet, hogy kipróbáljam  a Gliss Kur tégelyes pakolásokat. Annyira selymes lett tőle a hajam, bejött ez a "AAAaa!" - hatás.

gk.jpg

 

1 percet ír, és tényleg csak 1-2-3 perc legyen! Csak úgy  lesz selymes! Volt, hogy lusta voltam és fél órákra fent hagytam, így viszont nagyon száraz lett tőle a hajam. Nem vagyok lusta soha többet, inkább addig fogat mosok, amíg várok, de nem dőlök le az ágyikómra újságot olvasva :D

Szépen veszek ki belőle egy diónyit, a másik tenyeremet kicsit megvizezem, összedörzsölöm a krémes kezemmel és így viszem fel. Spórolós, így is remekel és sokkal tovább tart. Háát talán 3 hónap alatt használok el egy tégelyt. Még normál áron is olcsó megoldás. Úgy 1500 Ft körül szokott lenni, akciósan a Rossmannba vagy a Tescoban el lehet csípni azt hiszem egy ezresért.

Hajat vasalok. Mindig. Nem tudok leszokni róla, egyszerűen sehogy sem áll vasalás nélkül a hajam. Ez a baj a rövid frizurákkal, néha úúúúgy megbánom hogy 5 éve levágattam, jaaaj... 1 éve használok rá hővédő sprayt, az eredmény látványos- szerintem.

syoss.jpg

Más is kipróbálta? Nekem alig kell vasalnom valamit reggelente, valahogy mindig majdnem szögegyenes frizkóval ébredek, amióta ezt használom. Naná, hogy nem cserélem le! :D Hajpakolás után fújkálok vele, megszárítom, kivasalom és kész vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr24878775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása