Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Kedvenc lila sminkem-step by step

2012. szeptember 19. - Netthi

Először is egy (számomra) örömhírrel kezdeném: elhatároztam, hogy megrendelem az L.A. Colors palettámat, a színt is eldöntöttem, ő lesz az:

300893_274616345886520_372141_n.jpg

Szombaton rendeltem meg, a rendelés másnapjától számított 2-4 napon belül hozza a futár. Igen ám, de futárnak se híre, se hamva, pedig már a 3. napnál tartunk. Tegnap kaptam egy levelet, hogy a rendelése feldolgozás alatt van. Ez most mit jelent?! Meddig várjak még? :D Ajjj, idegesítenek. Egyszer rendelek valamit... :P

Na és akkor megmutatom a jelenlegi kedvenc lila sminkemet- amit egyébként barna változatban is el szoktam készíteni- , ami a felsőhöz passzolva kötelező lett.

DSC_0218 (2).JPG

Egy lapos ecsettel felvettem egy világos (pasztell?) lilát. Ez a paletta kb. anyu 20 éves kütyüje, egyedül ezt a színt használjuk belőle.

DSC_0221.JPG

Egy sötét lilát fiszek fel az essence zselés tusecsetével.

DSC_0223.JPG

Húzok egy vonalat- "összekötöm" a szem végét a szemöldökömmel.

DSC_0225.JPG

Ezután húzok egy vonalat a mélyítővonalba, de nem teljesen a szemzugig.

DSC_0226.JPG

Egy pufi ecsettel viszek fel még színt...

DSC_0227.JPG

...Összedolgozom a két lilát.

DSC_0232.JPG

És készen vagyok!

Spirál, szemcerka még hozzá és nekem nagyon tetszik a végeredmény. Barnával is nagyon tetszik, az éles vonal cicás hatást ad neki. Alig várom már az új palettámat, hogy leteszteljem!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr924788570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása