Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Matyó körmök

2012. szeptember 16. - Netthi

Ezt a körömdíszítést a www.lakkfan.blogspot.hu -n láttam, mivel matyó-,és kalocsa-bolond lettem meg kellett csinálnom nekem is!

A képek a Lakkfanról vannak, nem én készítettem őket!

lakkfan.jpg

lakkfan2.jpg

Itt találod meg, hogyan kell elkészíteni:

És ez alapján az én körmeim:

DSC_0216.JPG

DSC_0217.JPG

Nagyon a szerelmesem lett ez a köröm! Én pink-lila kombóval készítettem, így számomra hordható lett (pirost nem szeretem)...

Amit használtam:

- Miss Sporty kétfázisú körömtápláló lakk e-vitaminnal és kalciummal

- Essence nude glam-02 iced strawwberry cream

- L'oreal resist&shine titanium 13 (?)

- L'oreal resiset&shine pro-keratie white

DSC_0219 (2).JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr214779999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása