Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

A radírozható toll!

2012. szeptember 13. - Netthi

Őrülten izgatott a dolog már, hogy vennem kell egy ilyen tollat. Középiskolásként tesire igazolásnál akartam ezt beszerezni, ma meg már csak a Hogyan legyek jó nő? notesz miatt. Olyan notesz, mint egy öröknaptár, de amilyen szép, annyira nem akarja tollal összefirkálni egyből az ember. Hát de ott a ceruza! És ha kitörik a hegye? Faragót úgy se találod meg a táskád aljában, rotring hegyet se tarthatsz elérhetőhelyen, mert úgyis leesik a teteje. És a radír? Jaa, van a kupakon? Úgy maszál, ahogy a kisovisok festenek :) Nézegettem a papírbolt kirakatát, azonnal eszembe jutott a megoldás, vagyis egy plakát adta a megoldást! Hát lehet kapni radírozható tollat! Akciós? Óóó, ez az én napom :) Ide vele!

pilot.jpg

Pilot frixion toll 10 féle színben kapható, én cikláment vettem 549 Ft-ért. Amúgy szép toll mániás is vagyok, a Stabilo és a Faber Castel írószereit imádon. Vettem már 1500 Ft-os jobbkezes tollat, amibe semmi extra nem volt, csak Stabilo és pink. Mánia, nő a neved :)

DSC_0208 (3).JPG

Ciklámen, bár a képen pirosas. Amilyen a toll színe, olyan a tinta, nekem tökéletes ez  szín a noteszhoz :)

DSC_0209 (3).JPGDSC_0210 (2).JPG

DSC_0211 (2).JPG

Ír, töröl, újra ír!

Nyilván hagy egy kis nyomot, főleg ha jól rányomod, mint én :D Egyébként láthatatlan szinte. Én imádom!!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr204775521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása