Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

L.A. "csalódás és Essence szerzemények

2012. augusztus 28. - Netthi

Miket hallok tegnap? Kaphatóak az L.A. Colors/Makeup termékei a győri Marionnaudban! Ma mentem be tankönyv rendelésre, naná, hogy be kellett néznem!

Annnnnnnyira izgultam, hogy most végre meglesz, hogy már megint nem aludtam egész este, folyton csak kattogott rajt az agyam, hogy legyen-legyen-legyen-legyen-legyen-LEGYEN! Iszonyat, milyen rémesen alszok, ha nagyon izgulok. Suli  után be is mentem, céltudatosan előre.

Jön az eladó. Szokásos. Segíthetek? L.A. makeup termékeit keresem. Ilyen nincs nálunk...

He? Mi? Na jó. Kár. Azért körbenézek.

Nagy választékot nem találtam. Oldalt a polc tetején az illatos vattakorongos körömlakklemosókat találtam meg. Siker! Végre valami! Nézelődök balrább és meglátom  30-as palettát! És ennyiből kifogyott a választék :( Na jó, akkor veszek egy lakklemosót, a palettát meg francba is megrendelem, hacsak nem jön el végre valaki velem Óvárra.

la.jpg

Nagyon jó illata van, 32 korongból áll. Sokkal nagyobbnak gondoltam! Ápoló olajos, aceton mentes. 590 Ft-ért vettem, mivel műkörmözök annyit nem lakkozom a körmöm, csak a lábaimon, megérte, elleszek vele egy darabig. Délután tesóm lábkörmein le is teszteltem, kicsit mintha a felső szárazabb lett volna, de azért megbirkózott a gyöngyházlila lakkal. Egyébként le van fóliázva az oldala, szóval biztosak lehetünk abban, hogy mi használtuk először. :)

Nagyon Kicsit csalódott voltam, rettenetesen fáj a fogam a Circus palettára. =/ Úgyhogy bánatomat vásárlásba fojtottam: elmentem a Rossmannba.

Siettem, nehogy lekéssem a buszom, de azért vettem egy essence ecsetet füstös sminkhez.

essence brush.jpg

A lakkok le vannak 300 Ft-ra akciózva, de a kasszánál az eredeti árukat nyomják be.... i love Győr Rossmann... Mindig ezt csinálják... De annyira siettem, hogy reklamálni se volt időm. 11:50 után nyáron 14:00 a követező busz...
 De azért az essence nail art cracking top coat-01 crack me! back helyet talált nálam és az essence nail art special effect! topper- 01 it's purplicious is.

DSC_0191.JPG

A lakkokat délután ki is próbáltam. A lila csillámos fedőlakkot a a L'oreal mélylila lakkjára kentem. Eredmény nagggyooon tetszik!!!

DSC_0188 (2).JPG

Micsoda szafaládé :D

És a cracking lakkot is kipróbáltam tesómon, még anyának is tetszett!

DSC_0189.JPG

Az ecset tokját elsőre kidobtam, aztán vissza szereztem a kukámból, rájöttem, suliba, vagy bárhova ha megyek olyan sminkhez frissíteni jól jön, ha nem benyomva van az ecset  neszesszeremben, hanem egy külön tokban, ahol baj sem éri.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr344737695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása