Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Hosszú hétvége

2012. augusztus 19. - Netthi

Mi megy nálatok mostanában? :) Én a twitterre vagyok rákapcsolva, amióta okos telefonom van :) Az én kis lédim egy SE xperia mini pro :)

drágám.jpg

Nem kell nekem más, ő a legjobb :)

twitter.png

Gondolod kövess, csiripelj te is!

Egyébként valami haláli volt a hétvégém. Drágaságom péntek óta nálam volt, hozta a háziállatot (számítógép) is :D Tankoztam hevesen. Voltunk fagyizni is szombaton, foszlós orrommal csinálnom kellett valamit. Hétfőn Sárváron voltunk fürdeni és "mit nekem naptej, 6 éve nem égtem le, délben meg még csak meg se fog a nap, ha kiülök" voltam és hazajöttem Rudolf orral, világított a nózim a fehér arcomon :) Ajajj a héten 2x ettem fagyi kelyhet. Fogyi lesz a vége :P

Na mit álmodtam szombaton? Megvettem az L.A. makeup 5color palettáját Óváron :D Hahh, felkeltem 5:10-kor és megnéztem az üzleteket, Mosonmagyaróváron van mintaboltjuk :D De senki se hajlandó eljönni velem, Drágám inkább kifizeti helyettem a postaköltséget -.-" 1500 Ft egy 1190 Ft-os palettáért...akkor már rendelek 2-t ha lesz manim.

Anyának beállt reggel a dereka, úgyhogy főztem délelőtt ananászos csirkeragut rizzsel és még mediterrán szeletet. Este vár még sütizés, mert kedden jönnek vendégek, holnapra pedig vadmalacpörköltre vágyok :)

Jól telik nálatok is?

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr754720390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása