Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Takács Nóra dedikáláson jártam

2012. augusztus 10. - Netthi

Tegnap tervezések, lemondások és unszolások alatt eljutottam a győri Árkád Alexandrájába, ahol Takács Nóra dedikálta a Hogyan legyek jó nő? noteszt. 1 hónapja terveztem, hogy mindenképpen megyek, de egyedül nem akartam ácsorogni órákon keresztül. A barátom esélytelen ebben a helyzetben mocsok!, aki ismerősömet érintette a dedikálás láza, ő a barátjával ment. Mondta, hogy menjek el velük, na de kérem. Illem teszi, hogy erre nemet mondjak. Aztán történt egy csoda: nővérem szólt, hogy eljön velem, mert úgy vártam stb.stb. 7előtt értünk oda, 1 órát álltunk sorba, Nóri mindenkivel elbeszélgetett. Tesómat is meggyőzte szimpátiájával :)

DSC_0157 (3).JPG

Mindketten kicsit nyúzottan, de Nórink tündököl :)

DSC_0164.JPG

Kifejezetten jól esik, hogy írt pár sort főleg, hogy mindenkivel szívesen elbeszélgetett, érdeklődött felőlünk. Csalódás lett volna, ha csak "szia. neved? köszi" lett volna, de ilyet nem is várhatunk tőle :)

Legyetek ti is jó nők! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr114704896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása