Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Csalódás és szerzemények

2012. augusztus 09. - Netthi

Tegnap egy kis atyai támogatással elindultam ajándékot venni barátnőm szülinapjára. Közbe kifundáltam, hogy benézek a Happyboxba és megveszem a kinézett L.A. palettát... Nagy lendülettel fordulok be az üzletbe...ÉS NEM VÁRT SEMMI??! B*sszus, csak is én vagyok ilyen, hogy megtudom árulnak itt, erre már rég MEGSZŰNT. Haaaaa... Akkor maradt a Catrice. De ha már Happybox ott is vettem meg az ajándékot.

Beérek Rossmannba, lekapom magabiztosan a polcról  spirálomat, őt:
DSC_0159 (2).JPG

Sose csalódok benne. Akkora pillákat csinál... az már varázslat :D Imádom nagyon! Bár feljebb ment az ára, 2400 Ft, de még így is megveszem, csalódtam az olcsóbb spirálokban.

Gondolkodtam ugye a palettán. Hát Catrice, egye fene...vagy NYC legyen, vagy Lovely? Feladtam. Vettem inkább egy szemöldök szettet a Catrice-tól, úgyis rám fér.

DSC_0157 (2).JPG

DSC_0158 (2).JPG

2 féle szín, egy világosabb és egy sötét barna, hozzám egyértelműen a világos, de még a sötét is elmegy. Az ecset a kefével jó, a csipeszt nehéz használni, jó vastag,  bár egy-egy igazításra megfelel.

Kipróbáltam este gyorsan, de elfelejtettem lefotózni. Majd esetleg ma ha megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr974703946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása