Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Piac, shopping, röhejes árak

2012. július 25. - Netthi

Hétfő-kedden megint nem voltam itthon, így elmaradt a post, elnézést megint.

Említettem vasárnap voltunk piacon, megint. Drágaságom alkatrész, nekem gumirúd kellett körmözéshez...aztán más is helyet talált a táskámban :)

DSC_0144.JPG

Gyakorló ujj 200 Ft volt, kellett, mert valakin ki kell élni magam :)

A gumirudak citrom, eper és narancs formájúak darabja 200 Ft volt, picit sokallom, de...nem bírtam várni vele :D

Csillám egy fehér és egy világoskék, darabja 250 Ft volt, kell, mert hát körmözök.

Ja, felavattam az új anyagokat az új gyakorló ujjamon :D Formája nem a legjobb, mert egy kéz nélküli ujjra sokkal nehezebb volt a sablont felrakni, meg a zselét is csak egy rétegnek vittem fel próba kedvéért.

DSC_0139.JPG

Finish! Mondom, ne okolj, egy réteg, volt ami a sablonnal jött :D De..na a minta, a színek az ölég teccetős nekem :)

Na, shopping másik része. Csütörtökön voltunk a Metroba, kaptuk az újságot, hogy bizony Triumph melltartók féláron, azaz 2630 (azt hiszem) Forintért lesznek! Igen, Triumph!

131e91dbc154d578.jpg

És nem akármilyenek ! Super Multi-Options, azaz 6 féleképpen variálhatós! Kép csak 4-et mutat, így a címkéjét is csatolom.

DSC_0146.JPG

Aki teheti NE hagyja ki! Ilyen olcsón ilyen jó minőségű, minden felsőhöz illőt biztos hogy nem találsz akármikor!

Illetve, győri Árkád-és Tally Weijl-fanoknak ajánlom a következőket (biztos más üzletben is van akció). Tegnap 3 nap nyaggatás után nővérem berángatott a Tallybe a hihetetlen akció miatt. Rengeteg ruha, felső, stb van pl 4995 helyett 1000 meg 1500 Forintért! Basszus...és ezért 3 napig kellett könyörögni nekem hogy eljussak oda. Micsoda marha vagyok... 3 felsőt vettünk, de sajnos nem tudom megmutatni, mert abból 2 szülinapomra lesz ajándék :) Nézegettem a TW fb oldalán is, de richtig azok a ruhák vannak fent, amiket megpróbáltam, de nem vettem meg. Összegezve 11500 helyett 3500 Ft-ot költöttünk. Nem semmi :)

Nézegettem más bloggerinákat is, és annyira kedvet kaptam valami neonos körömlakkot venni! Először úgy terveztem, hogy veszem a Moyra 64-es árnyalatát.

moyra.jpg Sajnos nem találtam olyan képet, amin rendesen látszott a szép színe, ezért az egyszerukormok.blogspot.com-tól vettem kölcsön a képet. Plusz sajnos nem is volt a boltba ilyen árnyalat, ráadásul olvasgatom a bloggerinákat, hogy 350 Ft-okért veszik. Hát...az én boltomban 570-ért van =/ Ezért vettem egy hasonló neonos árnyalatot az ADEN-től a 45-öset.

DSC_0145.JPG

DSC_0140.JPG

Nagyon szép színe van, bár így simán nem használnám..majd feldobom valamivel. 300 Ft volt, nem pénz érte.

DSC_0142.JPG

Öhm, a lakkozási technikámra kell egy kis gyakorlás még :D Meg (sajnos) barátomnál nem találtam körömlakk lemosót :D

Szép napot és kellemes időt!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr794676650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása