Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Kallos hajszerkezet újjáépítő tejproteines krém

2013. június 03. - Netthi

"Tejproteinekben, vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag összetevői által újjáépíti a haj természetes szerkezetét. Regenerálja a száraz, töredezett, kémiailag kezelt hajat, amely ez által selymes, lágy tapintású és ragyogó lesz."

DSC_0419.JPG

Elfogyott egyszer a Gliss Kur pakolásom és annyira gondolkodtam már egy olcsóbb megoldáson, ami használ is. Eredetileg Kallos Lattét akartam megvenni, de a boltban valamiért fogalmuk nem volt miről beszéltem, kimondtam a bűvös szót: tejproteines. Lekapta a polcról az eladó, fizettem és azóta boldogok vagyunk.

Pumpás adagolós naagy kiszerelésű és hiper olcsó hajbalzsam. Végre! Fehér színű, nagyon finom illatú (vaníliára emlékeztet) krém. 1 litert vettem 900 Ft-ért fodrászkellékesben.

kallos.jpg

Hajmosás után használom, fantasztikusan puha tőle a hajam, ráadásul napokig! Igenis, érzem a különbséget, erősebb a hajam, sűrűbbnek is érzem, kevésbé töredezik. Nem nehezedik el tőle a hajam, fényesebb is tőle.
 2 pumpálás a hajra, eldolgozni, de mivel én elrakom a szekrénybe a kiugró fejrészét is lecsavarom, ami kiad még egy 3. adagot is, ennyi már bőven elég nekem. Nem várok vele túl sokat, általában fogat mosok addig amég dolgozik és már mosom is le. Elképesztő a különbség, csak ajánlani tudom!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr425342168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása