Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Egy kis Glamur nap

2013. április 13. - Netthi

Csodálatos kedvezmények mellett még a csodálatos idő is csalogatott vásárolni. Eredetileg cipőkért indultam, de csak egyet hoztam el, amit nagyon megbántam, és pólókért voltam még.

DSC_0390 (2).JPG

szaladgálós cipő- 5990 4790 Ft- deichmann

DSC_0393 (2).JPG

2 felső- 1595 1275 Ft/db, Tally Weijl

DSC_0394 (3).JPG

barna párducmintás pilóta szemcsi- 1895 1515 Ft, Tally Weijl

 

Plusz még egy alverde pirosító és a kedvenc maybelline-s szempillaspirálom is került hozzám a kuponok közül. Sajnos a Maxfactoros púderemet már sehol sem találtam az Árkádban :( No mindegy, még van az előzőből, majd ha rossmannban megint akciós lesz majd lecsapok rá :)

ÉÉÉÉSS!!!!

Amit mélységesen megbántam...

DSC_0391-1.jpg

... hogy ezt OTTHAGYTAM 6000 Ft-ért!! Nem vagyok normális...most ezért fája szívem... még a hónapban visszamegyek érte :P

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr65221383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása