Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Maybelline eye studio lasting drama zselés szemhéjtus

2013. január 31. - Netthi

Jézusom, mennyire nagy vágyam volt egy fekete zselés tus! A Catriceok tusai valamiért sosem érdekeltek, Essenceből pedig lehetetlen kifogni a feketét. Hol leltem rá? Takács Nóra videók alapján találtam erre a termékre, egyszerűen késztetésen volt egy jó feketéért :)

mt.jpg

DSC_0355.JPG

maybelline tus.jpg

Az ecset rendkívül puha, lapos és lekerekített. Festéket tényleg elég csak egy kicsit megcirógatni és már mehetnek is a precíz vonalak! Használat után ajánlatos egy vattakorongba beletörölni a felesleges, különben keményre szárad és már dobhatod ki. Természetesen a folyamatos törölgetés mellett egy kicsit kopogósra szárad, az nem gond, nyomd egy kicsit be az ujjaddal, és ismét puha lesz az ecset.

DSC_0357.JPG

Egyetlen cirógatással ennyit lehet felszedni. Sajnos a kép nem hozza vissza az intenzív feketeségét. :(

Rossmannban szúrtam ki, és anyukámnak mindig mutogattam az újságban, amikor akciós volt :D Erre karácsonyra ilyet vett unokatesónknak, és nagyban mutogatta, hogy "na, ez jó lesz?", erre meg a pici szivem sértődötten vissza vonulót fújt. Amikor a karácsonyi ajándékok között megláttam, rá néztem anyura, kiolvasta egyből a gondolatomat: "hogy gondoltam, hogy csak egyet hoz haza?" :D

Rossmannban 2799 Forintért megtalálod, karácsonyi 25%-os akción 2099 Forintért is láthattad majd' egy hónapig.

Krémmánián a vélemény róla:

http://kremmania.hu/kremek/maybelline-eye-studio-lasting-drama-zseles-szemhejtus

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr465055421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása