Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Rama sütiskönyvek

2012. augusztus 21. - Netthi

Délután vendégek jönnek, már most készül a vadmalac pörkölt, tegnap és vasárnap sütemények készültek. Megy a nagy felhajtás a tévébe, mi is gyűjtjük a Rama vonalkódokat a receptkönyvért.

Mi lemaradtunk az előzőkről, és ahogy nézegettem a könyv miatt a sutigyar.hu -t ott akadtam rá erre.

sütigyár.png


Nagyon megörültem ennek, szeretem a Rama receptjeit.

sutigyar.png

Itt találjuk az előzőket. Szuper, hogy le lehet tölteni!

Egy kis ízelítő a receptnaptárból:

receptnaptár.png

 

 

rn.pngrn2.pngHa jól számoltam 56 recept van benne, minden hónapra 4-5 jut.

Ízelítő a süteményeskönyvből:

sk.png

sk2.png

sk3.png

Ebben 40 recept található. Annnnnnnnnnyira odavagyok a receptkönyvekért! Imádok sütni-főzni :) !

Ha lesz színes patron a nyomtatóba, biztos kinyomtatom és spiráloztatni is fogom! Végülis olcsóbb, mint 4,5 kg Ramat összegyűjteni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr914722772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása