Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Essence nude glam

2012. szeptember 10. - Netthi

Az új essence kiszerelés közül először egy nude glam lakkot próbáltam ki. A választásom a 02- iced strawberry cream-re esett, ami "pinkesebb" a többi nude lakknál.

DSC_0204 (2).JPG

Új üveg, nagyobb kiszerelés, ami 8 ml-t takar, ez 499 Ft-ba kerül, ami szerintem belefér még az emelésbe.

DSC_0203.JPG

Győrben a Baross úti Rossmannba vettem, nagyon le volt csupaszítva a körömlakkos rész, az új lakkok közül 8 darab volt, a nude lakkokból is mindegyik színből 1, max 2 példány szomorkodott a polcon. Még mindig lehet kapni a régi kiszerelésben, bár ilyen lehetetlen színűeket.

DSC_0205 (2).JPG

Meglepi!

Az üvegen található a fantázia neve, nem pedig a kupakon, amit én anno azonnal leszedtem mindig, így fogalmam sem volt utólag milyen lakkot vásároltam. :)

DSC_0206 (2).JPG

Tetszik a kupak megújulása is :)

DSC_0208 (2).JPG

Az ecset szélesebb lett- sokkal hamarabb végzünk a festéssel :)

DSC_0209 (2).JPG

És íme, egy aranyos pinkes nude lakk enyhe csillogással. Egyet nagyon elbibiztem, hogy egyből 2 réteget kenem várakozás nélkül és felbuborékosodott... :P

Tetszik maga a szín, és az új kiszerelés is. Azért választottam egy nude lakkot, mert a műkörömtől papír lett a körmöm és ilyen p*csnyire le kellet vágnom, így nem annyira feltűnő a picinyke körmöm. Meg amúgy is ki akartam már próbálni, nagyon a terveimbe volt már :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr324766841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása