Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Krém keverés otthon

2012. augusztus 11. - Netthi

Eszembe  jutott, hogy sokan kísérletezős kedvűek, ezért mutatok egy érdekességet a noteszból, amit ennél jobban én még elmagyarázni se tudok.

Arcpakolás készítés. Én is szeretek vele kísérletezni, tegnap lapozgattam a noteszt és arra jutottam, hogy ezt is meg kell mutatnom!

DSC_0167.JPG

Mint mondtam, ennél jobban én sem tudom elmagyarázni, egyszerűen és érthetően szedte össze jótevő Takács Nóra az anyagokat, bőrtípus szerint.

 

(Mellesleg az ADEN lakkommal kifestettem a körmöm, csak úgy virít az aszfalton! :] )

DSC_0155 (2).JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr174706759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása