Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

10 day photo challange

Első nap

2012. július 27. - Netthi

Érdeklődve figyelek mindig más blogokat és ezeken az oldalakon látom, hogy mindenki próbál egy kis személyesen becsempészni a blogjába. Igaz, én így is megmutogatok mindent, ami lehet másokat egyáltalán nem érdekel az adott post, de mégis csak az oldal egy kicsit énblog is. Szerintem mindenki általában egy kicsit kíváncsi, hogy ki rejtőzik a sorok mögött (jó, tudom, raktam fel képet pont a mai előző bejegyzésemben), de az ember  mégis csak kíváncsi, nem? Mindig is a személyes sztorikat akarja látni/hallani/olvasni. Én is így vagyok ezzel, azért érdekelnek a blogok is.

Ha tetszik, ha nem :D  Kezdeném is akkor az első nap kihívásával:

Facebook profilképed:

DSC_0127.JPG

Annyit gondolkodtam, hogy levágom/elhomályosítom a Drágámat, de úgy meg csalnék egy kicsit.

Úgy gondolom nincsen semmi "különös". Vagy a Drágámmal vagyok (többségben), vagy egy jól sikerült frizurás kép van kint, de az egy jó ideje a ritkább csoportba tartozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr634681268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása