Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Essence make-up sponge

2013. április 27. - Netthi

Eredetileg a H&M szivacsát akartam megvenni, de lusta volta elcsattogni az Árkádba érte :D Fenének nem voltam jobb kedvemben...

DSC_0391 (4).JPG

DSC_0392 (3).JPG

"Ez a make-up szivacs ideális az alapozó, a korrektor, a pirosító és a púder felviteléhez. A lekerekített él tökéletes az alapozó és a pirosító felviteléhez, míg a vékony, hegyes oldala ideális a nehezen hozzáférhető helyeken."

Álltam az állvány előtt, és vonakodtam, megvegyem-e, vagy ne, mert annyit olvastam róla, hogy szétszakad, bár azok inkább a rózsaszín szivacsok voltak. Na jó, próbáljunk akkor egy lilát. Hátha.

DSC_0393 (3).JPG

A szép felvitelhez használat előtt be kell vizezni, majd jól kinyomkodni. Jelentem én BB krémet használok, nagyon jól el lehet dolgozni azt is. Mivel szivacs, tehát felszívja magát, figyelembe kell venni, hogy egy kicsit gyorsabban fog fogyni a folyékony alapozónk/BB krémünk. Csak a kerek felét használom, az orromnál is tökéletesen működik.

Mérete kézhez álló, kényelmes, tojásdad formájú. Egyébként dobozkájában annyira kisebbnek tűnik...

Használata egyébként egyszerű. Először vizezd be, jól nyomkodd ki, és apró simító/ütögető mozdulatokkal dolgozd el az alapozót az arcodon.

DSC_0398 (2).JPG


No, igen, ilyen egy hét után. A nyomogatástól. Merthát amikor a víztó próbálom megszabadítani, a körmöm belemélyül, ez látszik a szakadások formáján is, nem panaszkodok, ez az én hibám is.

DSC_0399.JPG

DSC_0400.JPG

1499 Ft-ért vettem, és a szakadásoktól függetlenül jól használható, szép, egységes fedést biztosít. És jó érzés este, amikor lemosom az arcom, hogy nincs annyi kence rajta :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr935249790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása