Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Essence colour&go-118 little miss sunrise

2012. október 18. - Netthi

Ezt a lakkot a múlt hétvégén vettem, betértünk a dunacenteri DM-be maybelline cuccokért, ugyanis Árkádba le volt fosztva minden..na mindegy. Vicces, amióta körmös oldalakat nézegetek megint körmöt festegetnék időszakom van. Hát a Dunacenterben nagy választék nincs, egy essence állvány volt, gonolkoztam eg türkizkék lakkon, de áá...most sárgára vágytam. Igazság szerint az új trendkiadás mustársárga lakkjára fájt a fogam, de kb. még a nyár kiadás volt kint, szinte érintetlenül... Ott láttam egy halványsárgát, ami annyira halvány volt, hoy az állványról leemeltem és már majdnem fehérnek láttam a rossz megvilágítás miatt... (Mennyt számít az állványokon a lámpa!?) No, arról lemondtam és mivel csak ez az egy sárga szín volt, ezt hoztam magammal.

DSC_0273 (2).JPG

Na, hát ő lenne az, ilyen vakuval- szééép sááárga. De! Természetes fényben, vagyis igazából ez egy napraforgó sárga lakk. Ezt akkor vettem észre, amikor a konyhába mentem teáért (2 hete napraforgó sárga a konyha) , és teljesen beleolvadt a falba. Ettől kicsit elszontyolodtam, egy igazán szép sárga lakra fáj a fogam már.

Maga a lakk mattos, egy kis fedőlakk nem árt rá. Egy rétegben főleg úgy, hogy nem húzzuk le kicsit az ecsetet csíkosan fed, kell belőle a 2.

DSC_0274 (2).JPG

Vakuval

DSC_0272 (2).JPG

Magába nem hiszem, hogy használom, bár barátosomnak tetszik, hát, lehet meggondolom magam :D

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr304856773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása