Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Amiért mindenki várta a múlt hétvégét

2012. október 15. - Netthi

Igen, mint mindenki más, így én is nagyon vártam a Glamur- napokat. Csodák-csodájára apu megígérte nekünk, hogy eljön velem meg anyuval, és azt is megígérte, hogy jófiú lesz. Betartotta! Csak karácsonyi vásárláskor ilyen nyugodt, főleg ha még november van :)

Ami S.O.S. fontos volt nekem az az őszi cipő. Persze, hogy amit elsőre kinézek a Deichmannba, azt 4 üzlet végigjárása után vesszük csak meg. Kell anyára hallgatni, hogy nézzünk még körül...bár, ha egyből megvettük volna tuti látok jobbat...Áh, vásárlás, megőrjítesz :D
Na és a tökéletes cipő az egy -igaz kupon nélküli- Halle Berry cipő, saccra úgy 10 cm-es sarok lehet... hm, még nem mértem meg. Bőr, kivétel a talp rész, de annyira örülök neki! Ma kipróbáltam kényelmes volt! Jó, én mondjuk leszállok a buszról átmegyek a következő zebrán és ott vagyok a sulimnál, szóval ez a magasság nekem viselhető hétköznapokon.

DSC_0272.JPG

Az álomcipő megvétele után igazából semmi különöset nem vettünk, New Yorkerből fehérneműt, Triumphból toldót, Rossmannból a Labellót ami kuponos és egyebeket, DM-ből viszont ezeket hoztam én el:

DSC_0274.JPG

Ezekről majd később írok beszámolót, bár a spirált a megjelenése óta csak dicsérni tudom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr514850582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása