Netthi*

"Jónő" blog

"Jónő" blog

Mostanság-avagy mi újság?

2012. szeptember 02. - Netthi

Elég régen jelentkeztem, be kell vallanom. Jöttek a szülinapok (kedden és pénteken tesómnak és barátnőmnek), holnap iskola kezdés. Pfej. 5-öd évemet kezdem a sulimban, mint magasépítő technikus. Egyetemet halasztom. 21 éves koromig 2 okj-s vizsgát ingyen letehetek, akkor egyetem után (mivel nem tudnék elhelyezkedni a mai világban) minek keressek fizetős képzést? De azért holnap 1-re mehetek beiratkozni, intézni a passziváltatást. Istenem, fogalmam sincs mikor végzek! :( Fodrászhoz is menni akarok holnap, istentelen a hajam már. A héten a könyveimet kellett intézem, tortákat kellett sütnöm. 12.-én lesz az én szülinapom, magam akarom díszíteni a tortámat, ami fogalmam sincs, hogy milyen ízű lesz. Egy biztos: kalocsai lesz a dekor rajta! :)

El sem hiszem, hogy suli van. Hát valami, bocsánat hogy ezt mondom, de undorítógyorsan eltelt a nyár. Főleg hogy június közepéig vége se lett nekem.

Pénteken barátnőm utó-szülinapi buliján jó volt a hangulat. Csak annyit, hogy szombaton valahogy imádtam a mama húslevesét... Most először imádtam ennyire.

Ma még egy szilvalekvár főzést is vár ránk anyuval, plusz ha van még tegnapról pörkölt, akkor krumplifőzeléket is kell csinálnunk a kedvemért :D Mindenem a főzelék, imádom magába is, egyszer anya megígérte, hogy csinál hozzá pörköltet. Azóta várok rá... :D

Szóval suli lesz holnaptól, igyekszek minél többször jelentkezni itt, valami érdekes postokkal! :)

Viszlát nyár, isten hozott ősz!

A bejegyzés trackback címe:

https://netthi.blog.hu/api/trackback/id/tr484747380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása